Selasa, 26 April 2011

Cabaran untuk diri sendiri: Opss Diet Sedonia

Hampir 2 minggu aku memulakan cabaran untuk mereducekan scale weight...apa yang buatkan aku teruja hari ni taraa ..aku dapat pakai semua baju yang aku teringin nak pakai tapi nak butang tak sampai2...hu hu hu.

Anyway ..aku bukanlah jenis yang obses kurus sebab aku ni jenis simple ....aku selalu hidup sebagaimana aku jarang aku nak kisahkan hal sekeliling apa yang orang pakai ...fesyen terkini bagi aku asal selesa di badan aku & menutup aurat jalan.

One things yang aku susah nak tinggal ..nasi. Orang kata klu tak makan nasi berat turun cepat namun aku tidak mampu hidup tanpa nasi. Aku pray dengan apa yang aku lakukan jantung aku akan bekerja dengan lebih baik & tidak semput lagi seperti sebelum ini.

Dari kecil aku bukanlah kategori seorang yang *healty*. Dari kecil mengikut mak aku selalu sakit & lemah cuma aku berubah apabila tinggal di hostel. Walaupun begitu mak sentiasa risaukan aku. Dan aku tidak pernah menjangka yang akan berada di bumi Allah SWT ini sehingga kini. Alhamdulillah.

3 ulasan: